Tuesday, March 17, 2009

Layu Sebelum Mekar (RIO)

Haruskah ku terus melayani perasaan
Meskipun ku tahu itu cuma khayalan
Cinta ku padamu haruskah aku teruskan
Biar pun ku tahu dirimu sudah berteman

Tiada akhirnya
Apakah ertinya percintaan??

Pohon cinta yg dulu mekar berbunga
Kini layu tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di persada bumi
Tidak mungkin kembang lagi
Dan berseri


Layan jiwang sikit boleh???? hahahaha
Actually lagu nie aku terdengar semalam kat Sinar FM.. so tetiba boleh terlayan jiwang plak... pasal lirik nie mcm ader citer dan makna yg tersendiri utk aku.. cuma cerita tue lewat sikit timbul dari zaman lagu nie popular dulu... tapi itu citer dolu2 la... la ni dah tak lagi... cuma teringat2 zaman frust dulu la.. maklumla bak kata org2 tua, CINTA YG TAK TERUCAP... tau2 jer dah kena kebas... siap kawen plak tue... hahahaha...... Tapi yg nie aku frust pun tak de org tau pasal tak ketara... and aku frust pun pasal tak sempat bukan pasal putus cinta... hehehe...

UTK BINI AKU... jgn mara ha..... hehehe

1 comment:

malay-machista said...

cis cis cis!
azie, ko marah ajer bud tu! berannnnnniii dia teringat awek lama ya! harharhar
tips untuk melupakan awek lama : ko bayangkan awek tu tengah korek hidung! hehehe