Friday, February 12, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME...

Hepi besday to me
Hepi besday to me
Hepi besday, hepi besday
Hepi Besday to me...

Heheheheh.. Bukan tak de org wish aku hari nie... kat mukabuku (facebook) aku pun byk aku dapat wishes..

33 tahun dah berlalu sejak aku dilahirkan... and sekarang aku memulakan kehidupan bagi tahun ke 34... Harapan aku,
1) aku mampu berubah menjadi manusia yg lebih baik dunia dan akhirat,
2) mampu memberikan anak isteri aku kehidupan yang lebih baik dunia dan akhirat
3) clearkan segala hutang piutang kat bank, sedara mara dan kengkawan.. bukan saja hutang kewangan tapi hutang2 akhirat mcm pendidikan anak2, melunaskan tanggungjawab aku sebagai ketua keluarga, anak, adik, abang, sepupu, sepapat dan kawan @ sahabat kepada org disekeliling...

Semoga kehidupan aku di tahun ke 34 ini diberkati dan dirahmati ALLAH... Amiinnnn..

p/s: sesapa nak mebur dalam unit trust bulih ler contact aku.... hehehehe

No comments: